6. december 2017

Z venčkom

Darja je začela svoj Veselodecembrski izziv.
Njene ključne besede so 
božična zvezda
božično zelenje
gugalni konjiček

Pri dve besedi se pojavita tudi na moji voščilnici.
(ja, no, zelenje ni ravno zeleno ;)


Ker pa sem barvala na ekopapir 
in ker sem naredila venček,
(8. in 10. naloga, sem preverila pri Mojci)
jo lahko prijavim tudi v MŠPU.

In ker sem uporabila 
štampiljke za venček in napis ter mašno in kvadrate s šivi,
jo lepim tudi v Galerijo.


11 komentarjev:

  1. Jupiii, jupii, kako sem vesela tvoje krasne voščilnice. Venček na eko papirju je fantastičen. Prelepa fotografija. Hvala, da si se odzvala povabilu na izziv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep venček si "spletla" in ga okrasila z rdečo pentljo. Vse skupaj je zelo toplo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Morda bom tudi jaz eko beli kombinaciji (še ta mesec bom razkrila kdo me je za celo leto not potegnu) dodala kaj rdečega, če boš še naprej delala take ljubke čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot sem ti že omenila - praznično barvito, predvsem pa lepo. Tak je tudi moj pozdrav:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen venček si naredila in na kraft papirju pride še lepše do izraza :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Božično čarobno in praznično. Všeč mi je eko bela kombinacija z dodatkom božično rdeče. Krasno izpade in nekaj podobnega sem tudi sama ustvarila za vikend. Vidim, da sva bile na isti ustvarjalni povezavi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Martina, to sem pa čisto navdušena...da bi aranžma tako spletla v venček ne bi pomislila v 100 letih. Hvala za tvojo čudovito voščilnico in navdih :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čisto sem navdušena nad tvojim prelepim venčkom. Fantastično si vpletla božično zvezdo vanj. Belo embosiranje na eko karton je zakon. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako zelo lepo Martina, spet nova uporaba Tininih štampiljk, saj ne morem verjeti!!! Barve pa - očarljiva kombinacija, tako zelo všečna mojim očem!
    Prelepo nedeljo ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično si to izpeljala in ustavrila venček s to kombinacijo štampiljk. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit venček z božično zvezdo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx