12. december 2017

V belem

Kot že naslov pove, je naša letošnja okrasitev 
v belem.

Naravni toni in beli okraski.


Na adventnem venčki je tudi pikica zlate,
najbolj vidne pa so bele sveče in bele božične zvezde
s kristalčki na sredi.

Veliko je iz papirja narejenih božičnih zvezd.
Tako so le-te pristale tudi na aranžmaju na mizi.


Zato te božične zvezde lepim v Metuljčicin izziv.


Vsa v belem je odeta tudi naša smrečka.
Postavili smo jo že na začetku decembra,
ko se dnevi krajšajo in je hitro tema.
Tako nam razsvetljuje večere, 
ko lučke prijetno migotajo.


Še naš Pako paše zraven in je tako poziral.


8 komentarjev:

  1. Pako je itak pozer :)
    Vaša letošnja okrasitev mi je všeč. Zeleno in belo ter kanček kakšne druge barve deluje zelo elegantno. Krasen je naravni izgled venčka, pa aranžmaja. Tudi smrečica je v stilu ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo mi je všeč tvoja letošnja okrasitev in božične zvezde so krasne, prav vsepovsod pašejo. Krasna kombinacija, še Pako paše vanjo, prava faca je. Uživaj v lučkah in svojih ustvarjalnih dekoracijah. Tvoj venček je čudovito okrasil tudi galerijo izziva. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pako je najlepše okrašen :) Ne, hecam se. Lepo zgleda okrasitev v tej barvni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo in z občutkom si okrasila vaš domek. :-) Inspiracija za barvno kombinacijo pa je očitno vaš cartek Pako. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. kRASNA OKRASITEV..LEP DECEMBER VSEM SKUPAJ!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen venček si naredila :-)) Sizzixove božične zvezde pa so res prave lepotice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna okrasitev. Vse v belem za beli december.

    OdgovoriIzbriši
  8. Bela je tudi pri meni letos in, le da sem jaz dodala eko, ti pa tule ponujaš veliko zelene. Zelo sveže deluje. Tvoj pako bi pa še najbolj pasal letos k meni. Pa še tako prisrčen je videti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx