15. december 2017

Snežinka

Še ena v eko beli kombinaciji.
Podlago sem poštempljala z belo,
nanjo dala bel okvir
(priznam, ta 2 imam kar ves čas zlepljena skupaj ;)
Lepim v Galerijo.


Snežinke sem izrezala iz belega papirja in pa iz paus papirja. 
Tako sem dobila večdimenzionalnost in polnost.
Paus naredi osrednji motiv tako nežen in krhek.

Tale bi lahko bila še en primer zimske voščilnice,
kot zahteva izziv pri CRAFTalnici.

Ker je eko-bela kombinacija paše v Darjin Veselodecembrski izziv.
(Hvala Darja, da si me pocukala za rokav ;)

Prijavljam jo tudi na izziv Allsorts - snowflakes.

14 komentarjev:

  1. Tako krhek videz kot snežinke ki jih občudujemo med letom, na tleh pa puf...brozga ali pa lepa belina. Prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jupiiiiiiii, tudi mojemu izzivu ustreza in sem prav vesela, hitro jo polinkaj. Čudovito večplastno snežinko si čudovito okvirila in vse skupaj uskladila na eko ozadju. Nadvse mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno izpade in jaz te povsem razumem, da imaš ti dve šabloni kar skupaj zalepljeni, če pa tako lepo izpade okvir. :) Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je videti snežinko kot glavni motiv. Paus papir ji da krhkost in nežnost. Eko papir pa topilno.

    OdgovoriIzbriši
  5. A really lovely card, gorgeous snowflake and a great background, love the sleigh.
    Thank you for joining our 'Snowflake' challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    OdgovoriIzbriši
  6. A really lovely card for our 'Snowflakes' theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita snežinka na prelepem ozadju. :-) Ker priznaš, da goljufaš in pri tem prihraniš dragocene sekunde in zamudno pomerjanje, ti je skoraj vse odpuščeno. Verjetno si bom tudi sama zlepila skupaj najbolj popularno kombinacijo šablon. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Seveda, cel kup "goljufanja" zato ste pa ene tako hitre pri nalogah:), no druge bi se pa tudi lahko že kaj naučile:). Snežinka resnično ponazarja eno samo mehkobo in nežnost in res je tudi, da so veliko bolj prikupne na voščilnicah. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je. Prekrasna barvna kombinacija in super bogata in nežna snežinka. Čudiviti izdelki tudi v prejšnjih objavah.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno izgleda. Mi je všeč preprostost, ki to niti ni. Saj je kar precej tehnik in elementov na voščilnici. Snežinke so fuuul lepe.

    OdgovoriIzbriši
  11. prekrasna snežinka in pavs vedno naredi čarovnijo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdaj mi je kristalno jasno zakaj nikamor ne pridem. Ker nimam zlepljenih šablon :) Tale snežinka na eko ozadju je enkratna, okvir pa doda pikico na i.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čisto vsaka podrobnost na tej čestitki mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx