21. november 2017

Malo drugače

Tinino domačo nalogo za MŠPU sem razumela kot 
neobičajne barve.


Zato sem angela izrezala iz barvnega papirja v lila tonih,
prav tako tudi okvir (zunaj in znotraj) okoli njega.
Tako sem dodala samo še napis in vse skupaj prilepila na osnovo,

Lepim v MŠPU in Galerijo.


To pa so magnetki, ki sem jih delala za srečanje.


Lušno je bilo, lepo vas je bilo videt
in hvala za vsa vaša darilca,
ki pa jih nisem fotografirala,
saj sem jih izropala takoj,
ko sem prišla domov :D

11 komentarjev:

  1. Lep angel v neobičajnih barvah. Meni je prav všeč.
    Magneti s podobami tvojega kraja pa so tudi krasna darila za udeleženke srečanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je ta tvoj angel v neobičajnih barvah. Zelo izvirno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina, hvala za tvoj krasen magnetek :-)) Super ideja in zelo lepo si jih izdelala.
    Tvoja voščilnica pa je zelo lepa, pa če tudi je angelček roza. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  4. A tud to je bilo za nalogo - moram preverit in naredit, da ne bo slabe ocene:). Tvoj angel je res neobičajne barve, zato pa nič manj zanimiv in prav lepo zimsko srajčico si mu oblekla. Tudi jaz nisem pofotkala darilc, ker sem jih hitela odpirat kot mali otrok, potem je bilo pa res malce razmetano in razdejano:). Tudi moj nagnetek je vaš gradič. Lep pozdrav in hvala za dobro družbo, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Na mojem magnetku je grad. :-) Hvala za izvirno darilce in idejo, ki sem si jo sposodila pri tebi.
    Tvoja interpretacija domače naloge v netradicionalnih barvah je krasna. Všeč mi je motiv angelčka in barvna kombinacija. Pridna punca. Razmišljaš s svojo glavo. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je prav všeč v teh barvah. Dobro si speljala domačo nalogo. Magnetki pa so zelo domiselno darilo. Ideja za ponucat :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole nalogo je res razumela vsaka po svoje...sicer je pa svoboda dovoljena in prav je da vsaka razmišlja s svojo glavo. Sama sem jo razumela kot nenavaden hrib ali nebo!!!! Imamo pa tršico Tino, ki bo povedala svoje...mogoče smo pa obe brcnile v temo. Je pa lepa tako in drugače, tako da vse pohvale. Hvala in vse pohvale pa tudi za magnetek...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda je bila naloga takšna, jaz sem si privoščila malo umetniške svobode in ujela samo nenavadno :D

      Izbriši
  8. Meni je ta tvoja "nenavadna " barva zelo blizu, tudi angelčki se lahko bolj moderno oblečejo, mar ne. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa angelska v neobičajnih barvah in prav tako suepr ideja z magnetki.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx