24. november 2017

Elegantni in okrogla

Pri Tamari sem opazila te šablone,
ki so tako elegantne, da ne potrebujejo veliko okraskov.


Dodala sem samo še izrez Srečno,
ki sem ga izrezala iz istega papirja z bleščicami,
ki je za podlago pod izrezanim.
Podobno sem naredila še v varianti z eko papirjem,
le da sem obrnila postavitev.


Za to okroglo pa sem dobila navdih pri Kristini.


Za venček sem uporabila štampiljke Najlepšega para,
odtisnila pa sem jih z oksidi, ki še posvetlijo, 
če jih posprejaš z vodo.
Iz istega seta je tudi napis,
ki sem ga embosirala z rožnato zlatim prahom,
kakor tudi rob podlage.

Lepim v Galerijo.

Sem dodala še voščilnico fotografirano na soncu,
kjer se vidi kako se embosiran napis blešči.



13 komentarjev:

  1. Všeč so mi tako tvoje voščilnice, kot novi izgled bloga. Tako svež, zimski in s pikico elegance. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne voščilnice, saj veš da so mi všeč Tim Holtzovi pripomočki. Ti si krasno uporabila šablono in nastale so bleščeče voščilnice, ki so nadvse lepe. Lep pa je tudi tvoj prenovljen blog, pa lepe in povečane slike. Tudi jaz danes proti večeru pripravljam presenečenje na Metuljčici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej sem opazila prenovljen izgled bloga. Sveže, elegantno - všeč mi je.
    Lepo si se poigrala z novo šablono na različne načine. Same lepotičke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sedaj bolj "vidim" tvoje kreacije. Ja,z leti potrebuješ vedno večje povečave in približanja. Pa še tako sem komaj potuhtala, da si dala papir pod osnovo, izgleda namreč, kot da bi bilo embossirano s pasto, samo mi ni šlo skupaj kako iz papirja.... Dobro si me okrog prinesla. Hvala, ker si nam natrosila polno idej.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si uporabila šablono na voščilnicah. Čudovite so.
    Tudi blog si lepo prenovila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si se pa posodobila še pred novim letom. :-) Super si prezračila blog. Všeč mi je novi izgled. Všeč pa so mi tudi vse tri voščilnice. Krasno si sustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni. Seveda brez Sizzix šablone ne gre ;-) Učinek oxidov na kraft papirju pa je res krasen.

    OdgovoriIzbriši
  8. V nežno in elegantno zimsko obleko si odela svoj blog.
    Mi je všeč. Prav tako so mi všeč tvoje praznične voščilnice. Ta Sizzixova šablona je tudi meni padla v oči. Oxidi na kraft papirju res krasno izpadejo. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Elegantna voščilnica. Te šablone imam tudi sama zelo rada.
    Blog si pa res kar dobro prevetrila :) Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  10. Spet si se slekla, preoblekla in prezračila svoj blog. Nežna bokeh tehnika prav lepo poživi to belino. Šablona pa huda huda....lepo si speljala svojo verzijo voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. šablona je prekrasna, tvoj blog pa tako lahkotno zimski, super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale Sizzixova šablona je res čudovita in čisto dovolj kot samostojna :-)) Všeč mi je tvoja izvedba ... lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo so lepe tvoje voščilnice, kot tudi novi izgled bloga.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx