13. oktober 2017

Darila

Sem obljubila, da pokažem še Vladkino darilo.


Pa bom najprej darilo za Mojco.
Kar malo treme sem imela,
ko sem ga delala.
Predvsem pa nek strah,
da se mi kaj sfiži tik preden končam.
No, pa se ni.
Uokvirjeno je že pripotovalo do nje.
Kako ji je všeč,
pa naj pove kar sama.


Pa še en okvir sem naredila.
Tokrat risala z vodenimi barvami.
Liste!
In to še preden sem se udeležila tečaja ;)
Napis pa kar ni hotel gor.
Ista trema, da pokvarim celo sliko.
Pa sem se le opogumila.


Meni je všeč, 
kako pa je prejemnici pa naj sama pove ;)

15 komentarjev:

  1. Navdušena!!!...unikatno darilo, ki "sedi" na polici v dnevni sobi...vsem na očem. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res nekaj posebnega. Krasna in unikatna darila. Prava mojstrica si postala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Gospa mojstrica, moj globok poklon!!!
    Martina, neverjetna si, tvoji izdelki so UNIKATNI...PREČUDOVITO!
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. vau, paša za oči, tole si pa povsod zasluži častno mesto, o ja ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam s predhodnicami. Obe darili sem imela priložnost videti v živo in vam povem; ni je čez Martino! Obvlada; piše, riše....res poklon.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni sta, obe. Hvala, ker deliš z mano to navdušenje nad pisanjem in me s svojimi objavami in komentarji tudi spodbujaš. Ti si zadevo sicer nadgradila še z risanjem, jaz sem bom ustavila kar pri pisavi ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Česar se ti lotiš, narediš popolno. :-) Obe sliki sta prekrasni. Nič ne rabiš imeti treme.

    OdgovoriIzbriši
  8. Trema? Zakaj le, obe sliki sta popolni!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Popolno, navdušujoče, tako darilo resnično zasluži posebno mesto: v srcu in stanovanju:). Lep pozdrav umetnici, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe sta prekrasni. Tvoja pisava je zdaj že tako zverzirana, da ni potrebnega nobenega strahu.

    OdgovoriIzbriši
  11. uauu noro, prekrasno...odlično ti gre, treme sploh ne potrebuješ ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. WoW Martina, krasno si se potrudila za dve krasni punci :-)) Verjamem, da sta bili več kot le navdušeni ...

    OdgovoriIzbriši
  13. To še sploh nisem pokomentirala, pa sem povsem navdušena nad venčkom :) In izdelek za Mojco je prav tako nadvse čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  14. uf...tole j epa res TOP darilce. Vem da obvladaš kaligrafijo, ma da si jo tako fantastično dopolnila z risanjem , pa res nisem vedela - moram bolj pogoosto zaiti k tebi :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx