18. oktober 2017

CRAFTalnica - torta

"Eno torto prosim."
Tako nekako je rekla Andreja,
ko je izbirala izziv za CRAFTalnico ;)

Tako se izziv glasi:

S pomočjo šablone ali ročno izdelaj škatlico v obliki trikotnega
koščka torte
in jo poljubno okrasi.


Spekla sem čokoladno torto in jo napolnila s smetanino kremo.
Na vrhu sem polila temno čokolado, 
da se lepo lesketa. 


Nanjo sem dala rožo in list narejeno iz tičine mase.


Zadnjo stran sem premazala z jagodnim džemom,
ki tudi daje bleščeč videz.


Tag pa ni za pojest :D

Vse skupaj vam serviram z vročo turško kavo. 


No, Andreja je dobila torto.
Pa ne le moje!
Še svojo, pa od Lili in tisto, ki sta jo naredili naši mesečni gostji Vilinki.
Pa še vse vaše :D

Sponzor tega meseca je Najlepši par.

16 komentarjev:

  1. Prav zaresna je videti in še skodelico kave si ponudila poleg! Pravo razvajanje!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Njamiii. S čokoladno torto me kupiš kadarkoli ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ufff, čokoladni se jaz res ne morem upret. Tvoja je zagotovo slastna, pa še kavica zraven. Kaj rabiš več za dober dan.
    LP Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, danes je pri tebi kot v slaščičarni....Veš, pa ne samo s čokoladno, ...samo da je torta....evo, kupljeno!...Tagec pa ni za pojest...malo sem razočarana, bom pa 2 kosa naročila, tako da bom lažje prebolela izgubo kalorij pri tagcu.
    Krasen izziv, krasna tortica ...aja, ta stavek moram pa za Andrejo prišparat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Veš kaj je lepo; se dobiti s pravimi prijateljicami in si privoščiti kos torte. Njami, tvoja čokoladna je prav mamljiva, se ji res skoraj ni za upret, pa da ne govorim o dobri kavici. Super izziv in ti si ga kot vedno izpeljala fenomenalno, pravzaprav bleščeče dobro.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lep kos torte. Bi ga prav z veseljem pojedla. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita torta. Všeč mi je, da tvoja krema ni čisto ravna, zgleda tako realistično, kot da je krema res zlezla v luknjice v biskvitu. Bravo za originalnost!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, ker si dala link do predloge za košček torte. Šablone nimam in mi bo tole prav prišlo, če bo čas, da jo bom spekla :)
    Tvoja je tako mamljivo slastna, da me kar mika kaj podobnega iz Pohorske kavarne :)

    OdgovoriIzbriši
  9. A daj no, a se mi res morajo cediti sline. Super torto si spekla:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bi prav sedla tale tvoja tortica s kavico.
    Lepo si jo spekla in kako lepo glazuro si naredila, čisto brez grudic :)
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Sem zapisala recept. :-) Prav slastno zgleda. Lepo, da si jo servirala h kavi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. V kombinaciji s kavo
    košček torte in to čokoladne
    superca
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. mmm čokoladna torta z vanilijevo kremo :-))
    Krasno izgleda in prav vesela sem, da sem izbrala ta izziv. Si jo predstavljaš, kakšna torta bil bila na koncu iz vseh koščkov, ki bodo nastali ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobro zgleda ta tvoj kos torte in super si pofotkala. Jaz pa očitno uspem spremljat objave samo še preko Instagrama :) S epo treba popravit.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uh... slastno izgleda. Prejle sem dobila fotografijo tortice za mojo malo, sedaj vidim torto še tukaj...res rabim "cuker" pod točko nujno :)! Čudovito si dodelala papir, da zgleda kot pravi kos torte :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx