18. september 2017

V okvirju

Za družinske prijatelje, 
ki so se preselili v novo hišo,
sem naredila napis v okvirju.
Bele barve, ker ne vem kakšne barve
so si izbrali za ureditev doma.


Napisala sem že pred časom,
verjetno bi sedaj naredila kaj drugače ;)
Besedo "home" in srček sem napisala
z rdečim Ecoline flumastrom,
ostalo pa s črnim markerjem.


Drugi okvir pa je potoval k prijateljici,
ki je praznovala avgusta.
Tudi zanjo napis o domu,
pa upam, da mi ne bo zamerila angleškega napisa.


Zraven sem naredila še magnetek.
Z rdečo sem na košček lesa narisala srce,
ki sem ga prekrila z Nuvo glitter drops,
da dobi 3D učinek in se svetlika.
Na drugi strani sem s silikonom prilepila magnet.


Tokrat sem črke senčila z zlato, 
pisala pa sem z rdečo Kuretake barvo.
Prvič sem (tako zares) pisala s čopičem
in sem vesela kako je izpadlo.

12 komentarjev:

  1. Zelo lepo darilo si naredila za obe in mislim da angleški jezik ne bo motil prav nič.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Prijatelji si bodo lahko okvir prebarvali, če jim bela ne bo ustrezala. Čeprav mislim, da jim bo všeč takšen kot je. Vrhunsko in zelo lepo narejeno. Tudi ona slika z magnetom je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  3. uauu meni je všeč ta "čistost" , ki paše čisto povsod. Lepo in odlično ti gre od rok...

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, kako lepa misel in tako čudovita pisava.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama imam čudovito misel v okvirju, seveda s čudovito pisavo izpod tvojih rok. Veliko mi pomeni. Tudi tokratni izdelek za prijateljico je prekrasen. Super magnetek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te stvari so zdaj izredno moderne, z belino res ne moreš zgrešit pri nikomur...paše povsod, na roko napisano pa definitivno neprecenljivo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni sta obe fantasični, kljub angleškemu napisu. :-) Tvoja pisava je preprosto VAU!.

    OdgovoriIzbriši
  8. sami prekrasni napisi in te tako lepe čiste linije ter vsa ta belina ... vau ... in kako lušten magnetek!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav luštna sta oba napisa in super si ju uokvirila :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi sama bi se zelo razveselila takšnega darila. Čudovito!!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx