20. september 2017

CRAFTalnica - vzorec

Nov izziv pri CRAFTalnici sem izbrala jaz in se glasi

vzorec
Na voščilnici z različnimi tehnikami in barvami ponovi vzorec.
Lahko je vzorec blaga, tapete, sledi avtomobilskih gum, ... :)
Seveda ne pozabi dodati fotografije vzorca, ki ti je bil inspiracija.

Idejo sem dobila, ko sem delala to voščilnico.

Sama sem našla inspiracijo v vzorcu na gumijasti preprogi,
ki jo imamo v kopalnici avtodoma ;)


 Všeč mi je bil geometrijski vzorec in izbrane barve,
pa vijuga, ki omili ostre robove.
Tako je nastala tale zahvalnica.


Ker pa sem previdno izrezovala iz različnega papirja,
so nastale kar 4 voščilnice.
Na zalogo ;)

Lepim v Galerijo, saj sem uporabila kvadrate 
ter napisa hvala in čestitke


Me zanima kako so vzorce prenesle na čestitke 
Andreja in  Lili,
ter naša mesečna gostja Marjeta.

19 komentarjev:

  1. Prva misel, ki mi je padla na pamet, ko sem videla izziv...."hudič babji, a si ni mogla zmislit kaj bolj enostavnega!? Pa kje za vraga ta ženska dobi take ideje?????"Saj vem da ni tako težak izziv, ampak!!!!!...razmišljat bo treba, a res moraš??????
    Kombinacija tehle tvojih barv je res fantastična...Hja no....pa pejmo razmišljat, da boš potem ocenjevala......če bo kaj slabo, naj ti prišepnem, da smo frendice:-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo bo treba napet možgančke in opazovat okolico, pa bo. :D

      Izbriši
    2. Itak...al pa sedet na sekretu in dobit idejo, ko gledaš preprogo:-))!!!!!

      Izbriši
  2. Ja tale izziv pa menda res ne bo preprost. Tvoje voščilnice pa so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja in voščilnice so čudovite❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Kul izziv. Ti si izbrala top inspiracijo. Luštne voščilnice so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, kakšen izziv. Bom še bolj pozorna na svet okoli sebe :)
    Tebi je fantastično uspelo in naredila si lep kupček voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo Martina, kako hudo dobro si prenesla vzorec iz kopalniške preproge :-)) Super ideja in še boljša izvedba. Celo serijo ti je uspelo narediti ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako dobro se spomnim voščilnice za tvojo gospo pri 70. Sedaj pa vidim, da se splača opazovati tudi s straniščne školjke - takoj grem tja:). Imaš ideje, ni kaj. Če mi pa spet ne bo kaj jasnega te pa kontaktiram:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo prenesen vzorec iz tekača na papir.lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Izziv je super, samo do realizacije je še daleč. Še dobro, da imate tak fajn tepih, ker so vščilnice res enkratne. Fajn barvna kobinacija.

    OdgovoriIzbriši
  10. Martina krasen izziv si nam postavila in jaz sem res uživala v ustvarjanju. V šoping sem šla samo zaradi tega izziva. Super ideja in izvedba, pa še kar štiri naenkrat si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  11. To bo pa trd oreh. Dobro si nas izzvala. :-) Moja preproga v kopalnici ni tako zanimiva. Bo pa kaj drugega. :-) Tvoje zahvalnice so čudovite. Lepo si se poigrala s kombiniranjem in sestavljanjem.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lahko tebi, ker imaš tako odštekan tepih, ki kar kliče po poustvarjanju ;-) V resnici pa, roko na srce, saj ne vem, ali bi ga opazila kot motiv, tudi če bi bil pri meni doma ;-) Tebi je imenitno uspelo - voščilnica, pa tudi zdramiti naše možgančke :-)
    Zato sončka pošiljam v zahvalo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  13. Veš, da se tudi meni pogosto dogaja, da vse kar je okrog mene vidim skozi svoje ustvarjalne oči, opazim vzorce v tekstilu, reklamah, ....in ideja, uporabiti na izdelku je fantastična. Trenutno sem tako zasedena s svojimi projekti, da nimam časa ustvarjati v tej smeri, bom pa prav gotovo kdaj. Super voščilnica, taka moderna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hm tole je pa res zanimiv izziv. Dobro si si tole zamislila.
    Tvoje zahvalnice so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  15. Izvirna ideja. Sama mislim, da nikoli ne bi šla v avtodom ponjo. ;-)
    Krasne zahvalnice

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx