9. avgust 2017

CRAFTalnica - bleščeč Božič

Lili je na vrsti za izbiro izziva pri CRAFTalnici
in izbrala si je 

bleščeč Božič v avgustu
kar pomeni, da na praznični voščilnici uporabite 
bleščice ali material z bleščicami.


Sama sem uporabila bleščečo moos gumo rdeče barve,
okoli pa sem naredila rob s srebrnim washi trakom.
Dodala sem še izrezan napis in sequinčke.


Naredila sem še eno.
V izrez sem z obojestranskim lepilnim trakom prilepila 
zelene bleščice (tako kot nam je pokazala Tina).
Pri tem sem pazila, da nisem zapolnila tudi zvezde.
Vanjo sem zalepila zlate bleščice.


Okvir sem naredila s pomočjo odtisa šablone,
kot je tudi vidno v Tininem videu.
Ker je voščilnica manjša (10 x 10 cm)
(zaenkrat) nisem dodajala ničesar drugega.
Do decembra je še daleč ;)


Prav zanima me kako so se znašle
AndrejaLili in Tanja ,
ter naša mesečna gostja Milka.

12 komentarjev:

  1. Jupiii, lepi šajnasti voščilnici. Grem pokukat, kaj imam svetlečega sploh doma ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hoh kako domiselno, svetleča moos guma.
    Obe voščilnici sta super, vendar mi je druga malenkost bolj všeč :)
    Pa sem ravno te dni premišljevala, da bi lahko tudi jaz naredila kakšno voščilnico za novo leto, ko gledam po ostalih blogih ste vse tako pridne in jih imate že kar neka na zalogi, tako da zagotovo ne bo panike, ko bo čas za pisanje in pošiljanje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravzaprav je res super, če imaš narejeno kaj na zalogo. Jaz si to vsako leto želim, a ko sije sonček, se sploh ne morem preklopiti na novoletne zadeve, jih zaenkrat pri vas občudujem. Res dobra ideja z mossgumo, ki jo imam tudi sama, hi hi. Voščilnici sta prelepi, se sploh ne morem odločiti katera mi je bolj všeč, si res domiselno speljala tole bleščanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sijoče sijajni sta tvoji dve lepotički in imenitno ozadje si jima priskrbela - palčica mi je polepšala tole jutro :-) Naj ga tudi tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta krasni in super izziv. Rada imam bleščice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. No, pa sem zvedela nekaj novega: da obstaja bleščeče moosguma :) Lepo si se poigrala in naredila sijajni voščilnici.
    Pridne, ker že razmišljate za naprej in si delate zalogo. Mene še kar ne potegne v tovrstno ustvarjanje. Morda me z izzivom prebudite.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa se res vse blešči po vaših blogih. Jaz priznam, da ob tem vidim po celi ustvarjalnici bleščice in me je kar groza :))) Ampak ideja za uporabo moss gume z bleščicami ti prihrani veliko živcev in pobiranja bleščic še 3 mesece po izdelavi. Odlično si opravila svojo nalogo. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Preprosta in učinkovita, druga pa zelo nežna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe si strašno lepo "spedenala" in uporabila Tinino tehniko. Superca! Bleščice pa...., jeh se čisto strinjam z Vladko, da jih imaš povsod dovolj in preveč, ampak uporabljam jih pa rada :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepi bleščeči se voščilnici si naredila in tisto srebno bleščeče ozadje in rdeča zvezda pri prvi je res čudovito :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. krasni sta obe, sploh ta smreka mi je čisto posebna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx