26. julij 2017

CRAFTalnica - kuverta

Tokrat je izziv pri CRAFTalnici izbrala Andreja:

izdelaj in po svoje okrasi darilno kuverto
v katero lahko damo denar, darilni bon, voščilo ali vabilo.

Moja je vsa v lila tonih.


Kar precej sem jo okrasila,
no mogoče sem celo pretiravala.
Nisem dala vseh rož, kar jih imam.
😂


V notranjosti je list za darilni bon,
ki pa ga moram še napisati.
Že vem za koga bo, pa ne vem če bere ta blog,
zato raje ne bom izdala ;)


Poglejmo kako so darilne kuverte okrasile
AndrejaLili in Tanja ,
ter naša mesečna gostja Maja.

15 komentarjev:

  1. Zelo lepa! Všeč mi je barva in bogata okrasitev!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tega res še nikoli nisem izdelala, nekako me ne potegne. :) Ampak kdo ve, morda pa poskusim tokrat. Bogata in romantična z vsem tem cvetjem je ta tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo, zelo lepa je. Krasno si o okrasila z rožiami.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Super uporabna zadevica; v lepih barvah in bogata okrasitev. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa in čudovite barve! Si me pa kar presenetila s takšno bogato okrasitvijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Martina - prelepa je! Razmišljam pa kot Maja - res bogato si jo okrasila glede na tvoje ostale izdelke in ravno zato sem hvaležna za tvoj namig - čim večkrat moramo izza svojih okvirjev :-) In vaš tokratni izziv je ravno takšen - že razmišljam o svoji prvi kuverti :-)
    Po tvoje ukrojen vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Martina, zelo mi je všeč tvoja bogato okrašena kuverta, katere bogatost definitivno nisem pričakovala, zato si me toliko lepše presenetila :-)) Tudi notranjost je krasno cvetoča.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav zares si z bogatimi dodatki stopila malce izven svojih okvirjev in ravno zato mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz sem najprej opazila ogromno količino rož. In res je malo izven tvojih okvirjev ampak pravijo da "great success never came from comfort zone". Super izziv in hvala za inspiracijo. Grem pobrskat za rožami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ijeee, kako je lepa s temi barvami in rožicami, prelepo, LP :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo bogata in zelo lepo narejena. Malce nenavadna za tvoj stil trenutnega ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  12. o, sem videla, da tega še nisem komentirala, fantastična je, obožujem vse vrste rož, prava paša za oči!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo mi je všeč, ker se barve cvetja lepo ujemajo s papirjem. Navdušil pa me je list v notranjosti, je kar malo škida, da je skrit, ko je tako lep.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sem šla dvakrat pogledat, če je ta kuverta res tvoja. Tako drugačna od tvojega stila, ampak čudovita. Izbrala si krasne barve, ki delujejo zelo sveže. Top!

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je pa všeč tale bogata okrasitev. Paše k preprostim pikicam. Všeč pa mi je tudi okrašeni kartonček. Super obvladaš različne sloge. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx