21. junij 2017

Prijateljice

Kako fino je imeti prijateljice
na katere se lahko zaneseš.


Eni taki je namenjena tale zahvalnica.


Hvala Goga ;)

Motiv je pobarvan s Copici,
okvir pa narejen s šablonami Najlepšega para,
zato lepim v Galerijo.

13 komentarjev:

  1. Te babuške so meni tako fajn. Prav zabavno izpade. Lepo si pobarvala in izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm, sigurno je modra frankinja v kozarcih :) Simpatične prijateljice, že malo v rožicah ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prijatelji so cvetje v vrtu življenja. Ti si pa ena žlahtna rožca med tem cvetjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Te štampiljke so res zabavne. Tako lepo si pobarvala te ženičke, da jih je prav prijetno pogledati, tako navdušene in dobrovoljne. Krasna prijateljska poteza iz tvoje strani, tudi sama sem je večkrat deležna. Res znaš pripraviti božljajčke.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha ha ha....te me pa spominjajo na čvekačke iz naših srečanj.....ja ja, tudi jaz sem ena izmed njih, samo se še nisem odločila katera...!!!! Drgač pa...perfektna zahvala. Uživaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zabavna voščilnica je nastala in prepričana sem da je bila prijateljica navdušena nad njo.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je in všeč so mi ti motivčki deklet :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Na prave prijateljice se lahko vedno zaneseš. Ve iz ustvarjalnih logov pa ste tako najboljše! Simpatične ženskice ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, res je fajn če imaš dobre prijateljice...luštno voščilnico si naredila, ta motiv je res simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je motiv super duper simpatičen.😁 Te bejbe me močno spominjajo na naša srečanja. Fantastično si jih pobarvala. Ena A izdelek. 😁

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole so pa prave uživačke, ki jim ne zmanjka teme za regljanje. Superca pobarvan motiv, ki mu ni kaj dodati.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem jo občudovala že na IG, taka polna pozitivne energije je :-)) Lepo si jih pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Carice so! Jaz jih imam tudi in so perfect za prijateljice ;-). Lepo si jih pobarvala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx