23. junij 2017

Peresa

Kot že rečeno, 
z igračkanjem z oxidi ugotoviš kaj vse lahko z njimi počneš.
Da pa pri tem neznansko uživaš
niti ni potrebno povedat, kajne ;)

Pokazala vam bom nekaj voščilnic,
narejenih s šablono peres.


Pri tej sem na eko papir (osnova je bila narejena že nekaj časa,
spet eno igračkanje in neuspel poskus, ki je čakal svoj dan ;)
preko šablone nanesla okside in čez napisala besedo hvala.


Pri naslednji je bilo ponesrečeno ozadje
(beri: ni prišlo tako, kot sem pričakovala)
narejeno kar sproti. Nazadnje mi je postalo še všeč,
zato sem ga uporabila.


Pero v nežnih odtenkih,
na strani pa sem napisala besedo sreča. 

Če je bila prejšnja bolj nežnih in v naravnih tonih,
pa je naslednja bolj divja.
Vsaj ozadje ;)
Posprejala sem ga z Glimmer mistom v vijolični barvi
in se tako lepo lesketa.


Pero sem najprej pobarvala z roza oxidom (worn lipstick)
nato pa še posvetlila z belo.


Naslednja pa kar žari.
Njeno ozadje je narejeno v toplih tonih
(rumena, oranžna in rdeča),
pero pa z dvema odtenkoma modre.


Napisa ni, saj mi ni prišel pravi na pot.
Pa še vedno lahko kasneje kaj napišem čez.


Hvala, da ste zdržale do konca te daljše objave.
Pa še vedno nismo pri koncu.
Več pa v prihodnjih objavah.

9 komentarjev:

  1. Aaaaa, žnabli mi dol visijo. Same čudovitke, zadnja je pa res tudi meni huda, seka da je kaj :) V oči so mi padle tudi steklene krogle s katerimi si dekorirala ozadje, kaj je to za ena žvau? Imej se skrajno poletno in lepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, steklene krogle so že stare in so iz Ikee. Hvala za tvoje pohvale☺️, moj špehec kar raste 😂😂😂

      Izbriši
  2. Prav vse so lepe, toda zadnji dve sta mi zaradi intenzivnih barv še lepši. Prekrasno sta izpadli, prav res. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za tvoje nežno pahljanje v tej vročini - peresa vrtinčijo zrak in domišljijo... Tista s strastnim ozadjem pa spodbujajo in vračajo moči, ki jih krade tale vročina...
    Prelep vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit uvod v vikend si naredila. Krasna peresa...še bolj pa ozadja, ki si jih naredila.
    Uživaj vikend :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jeeej kako čudovito si ustvarjala :-)) Čisto vse verzije s peresi so krasne, da o barvah sploh ne govorim. Prelepa ozadja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dodobra boš izkoristila in uporabila šablono. Priznam, da si sama z njo ne bi vedela kaj početi, pod tvojimi rokami pa je dobila dodatno vrednost. Svoje dodajo še oxidi, s katerimi ti gre super. Same krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim, da si čisto noter padla in da si vsekakor uživala ob izdelovanju.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx