28. junij 2017

CRAFTalnica - za dušo

Tokrat vam CRAFTalnica ponuja zelo zanimiv izziv,
ki ga je izbrala Tanja.

Narediti je potrebno čestitko za dušo,
kar pomeni da naredi čestitko, ki bi jo želela sama dobiti.

Dobro leto nazaj sem si izdelala tole voščilnico.
Za dušo.
Vendar nisem želela narediti podobne voščilnice.

Sedaj, ko me je zaneslo v vode lepopisja,
pa bi si seveda želela dobiti kakšno voščilnico z napisom.
In ker je zame,
naj bo napisano kar moje ime.


Belo pisalo na eko osnovi vedno znova fascinira.
Venček z listjem in rožami pa lepo zaokroži napis v celoto.


Risanje rož mi gre še vedno bolj trdo,
bo treba več risat in vadit ;)

Me zanima kakšne skrite želje so imele  
AndrejaLili in Tanja,
ter naša mesečna gostja Urška.

16 komentarjev:

  1. Točno tako bi želela prejeti ... mogoče pa mi uspe narediti svojo različico pred dopustom ;)
    Lep dan ti želim! Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tiste tvoje belo na eko so čudovite. Daj pridruži se nam Maja ;)

      Izbriši
  2. Preden sem videla tvojo voščilnico sem razmišljala, da bo na tvoji nekaj s pisavo :-))) Čudovita je in - takšne ti sama res ne bi uspela poslati v nabiralnik ;-)
    In hvala - nogavičnice je super ideja :-) Malce osvežujočega vetrčka pošiljam v tvojo vročino, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, Majda, sem res tako predvidljiva :D
      Hvala za osvežitev.

      Izbriši
  3. Uau, čudovita! Postajaš prava mojstrica v lepopisju ;) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, kolk lepaaa. Itak si morala vključiti pisavo. Jaz si bom tudi naredila eno zase ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, popolna je! Tako bi tudi jaz z veseljem dobila ;)! Rožice pa izgledajo prav lepo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta kombinacija mi je enkratna. Deluje preprosto, a hkrati elegantno. Krasno voščilnico si si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoja pisava me vedno znova navduši. Kraft v kombinaciji z belo pa je tako ali tako vedno vrhunska izbira.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem si tudi sama mislila, da bo nekaj v zvezi s tvojo prelepo pisavo, no zdaj si pa še narisala prekrasen venček. Bravo, ta kombinacija je res perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa je in krasno narisano in napisano. In izziv je definitivno zelo zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  10. oo, prekrasno pišeš in tudi rišeš, meni so tvoje rože prekrasne, barvna kombinacija pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pri tebi nisem pričakovala drugega kot tvojo krasno pisavo in ta venček rož je tudi prelep in ja, bela na kraft podlagi je prelepa kombinacija. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. jaaa Martina, tole sem tudi pričakovala :-)) Tvojo čudovito pisavo in tale se mi zdi prav posebej lepa, saj si se potrudila ime zapisati ekstra lepo .-) Všeč mi je kombinacija eko in bele. Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sama si narisala rože? Odlične so! Prelepa voščilnica je in tudi meni je všeč ta kombinacija bele na kraft papirju.

    OdgovoriIzbriši
  14. Morda bo počasi čas, da malce nehaš vaditi, saj so tvoje črke in rože videti kot odtis štampiljke :)!!!! Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx