17. maj 2017

CRAFTalnica - šopek cvetja

Spet imamo nov izziv pri CRAFTalnici.

Naredite voščilnico in uporabite
ali bogato štampiljko s cvetjem 
ali vsaj 5 izrezanih ali kupljenih rožic.
V obeh primerih naj bo cvetje osrednji del voščilnice.



Odtisnila sem samo obrise Altenew marjetic 
in jih pobarvala s Copici.
Ne spomnim se kdaj sem nazadnje delala z njimi,
je pa bilo super spet iskati barvne kombinacije in mešati barve.
Moje marjetice so se tako prelevile v astre gerbere 
(hvala Darja), saj so v oranžnih tonih.
Okvir in napis je iz Najlepšega para,
zato jo lepim tudi v Galerijo.


Poglejte kako so v šopek povezale cvetje  
AndrejaLiliTanja in Tina,
ter naša mesečna gostja Jerneja.

Mamljivo nagrado tudi tokrat podarja Darilnica Klavdija.

13 komentarjev:

  1. "Ne bom te pozabila!!!!!!!"
    14 dni bomo samo v rožicah.....s tem ne mislim na srečanje ampak na izziv:-)).
    Te tvoje "marjetice" bi bile lahko tudi sončnice...vse je odvisno od tega, katere rože si tisti moment zaželiš. Krasne nianse rumene in oranžne barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito, marjetice in gerbare so mi res ljube rožice, v tvoji izvedbi so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito cvetje in v tem trenutku sploh ni važno, katere so, samo da so. Lepo si jih barvala - kako pa drugače:)in hvala za tako prijeten izziv. To se boste v Craft-alnici nadelale, mislim, da bo objav več kot preveč:). Pozdravček do sobote, takrat pa sledi še vse ostalo:))), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako krasna štampiljka, pa tako lepo si jo pobarvala. Mene tudi bolj spominja na sončnice, pa mogoče samo zaradi barv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Martina, čudovit šopek cvetja je na tvoji voščilnici in zelo lepo si ga pobarvala :-)) Krasna štampiljka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Maj je res tako cvetoč, da niste mogle mimo rožic :)
    Martina, pravo cvetlično tihožitje, zaradi živih barv, polno tople energije.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo, zelo lepa štampiljka in čudovite tople barve. Res krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito si jih pobarvala in ni videti, da ne bi dolgo uporabila tega načina barvanja. Še vedno ti gre odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  9. Iiiii tudi jaz sem najprej pomislila na sončnice, moje najljubše cvetke marjetke!!! Sem kar potolažena, ker ne razmišljam tako le sama :-)
    Čudovito si jih pobarvala - naj bodo čudovito pobarvani vsi tvoji dnevi do sobote, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno pobarvano cvetje in lepo sestavljena voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Vauu, kakšne "energie" barve in čudovito pobarvani cvetovi. Kapo dol, takšno bi imela tudi jaz:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit šopek in lepo si ga uokvirila!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ni važno kako kličeš cvet, če je tako lepo dodelan kot je tvoj šopek - fantastične barve :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx