27. april 2017

Gore

Za darilo je nastal tudi ta okvir.
Trak sem si najprej zarisala s svinčnikom,
nato pa sem ga obrobila s tankim črnim flumastrom.



Na trak sem pisala s temno modrim Pentel Touch pisalom,
ki sem ga včasih namočila v zlato Kuretake barvo.
Tako se napis na mestih sveti,
kar pa žal s fotoaparatom nisem ujela.


Besedo "mountains" sem napisala z zlatim flumastrom.


Tako pa sem ga zavila.
Podobno zavitega ste lahko videli že tukaj,
ker sem darili zavijala hkrati ;)

Hvala vam za vse komentarje v prejšnji objavi.
Vidim, da sem vas navdušila s pisavo v okvirju,
zato bodo gotovo nastala še kakšna podobna darilca ;)
In vabila hvaležno sprejmem :D

7 komentarjev:

  1. Bom šla odzadaj naprej, ker prejemnica je naprej videla čudovito zapakirano darilo in skoraj škoda je tole razdreti. Ampak radovednost, kaj se skriva noter, je večja kot skrb :) In potem ta čudovit napis, ki si mu tako lepo izrisala še trak :) Super lepo. Navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit okvirček, ki si ga res tako lepo zavila, da ga je škoda odviti. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno zapakirano pa tudi vsebina je naravnost čudovita :)

    OdgovoriIzbriši
  4. sama takšna darila ustvarjaš, da dol padeš, prekrasno je prav vsako!

    OdgovoriIzbriši
  5. Martina, ti si pa sedaj odprla povsem novo poglavje pri svojem ustvarjanju. Tvoje "slike" so čudovite, enkratne in tvoja pisava in sploh ideja kako narediti - navdušena:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno darilo s tvojo čudovito pisavo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena čudovita slika in spet krasno zapisano. Zelo mi je všeč tale tvoj zavito popisani trak :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx