24. april 2017

Darilo

Ko greš kam na obisk, se spodobi,
da prineseš majhno pozornost.
Sploh, če prideš prvič.


In ker sem v zadnjem času okupirana
(v pozitivnem smislu seveda ;)
s pisanjem, sem naredila darilo v tem stilu.

Okvir je sicer velik 24 x 19 cm,
odprtina pa meri le 14 x 9 cm.
Zato za kak daljši tekst ni bilo prostora.


Odločila sem se za ta napis,
ki se mi je zdel najbolj primeren.
Pisala sem s sočnim Ecoline (508) flumastrom.
Zanimivo pa je, da je moj papir enake barve kot okvir
in ga beli paspartu samo še poudari ;)

17 komentarjev:

  1. Res lepa pozornost in krasen napis.

    OdgovoriIzbriši
  2. To krasno darilo sem lahko celo v živo videla in je res enkratno. Ter v veliko veselje tiste, ki je to prejela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo darilo...pri takih se takoj vidi, da prihaja iz srca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, krasno darilo je! Kratek, a čudovit napis...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito je in tako lepo si napisala. Tako lepo bo krasilo dom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prečudovito darilo si naredila! Kaj tekega bi bila tudi sama vesela :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno darilo, lahko prideš tudi k meni :). verjamem, da si prejemnike razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito in srčno darilo in tudi v našo dnevno sobo bi zelo pasalo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Madonca punca, tole zgleda fantastično! Prideš kaj na obisk? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prava mojstrica si že. Krasno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  11. prekrasno, res osupljivo pišeš.

    OdgovoriIzbriši
  12. Besede so me kar ganile, prijateljice se preprosto čutimo in potem se dogaja....Hvala ti Martina, vsak jo vidi, ki vstopi v naš dom..........

    OdgovoriIzbriši
  13. Sporočilo z globokim pomenom... To čudovito darilo sem imela priložnost videt v živo. Izjemno je! Verjamem, da je dobilo posebno mesto v svojem novem domu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Martina ... lepo povabljena:). To je pa darilo, ki se ga človek res razveseli in ta tvoja pisava - noooooroooo dobra si:). Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  15. Darilo s tako lepo pisavo je res zlata vredno :-)) Super slika.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prav dobro ti gre. Si me navdušila in pripravljam en okvirček za prijateljico. Upam, da bo lepo izpadlo, ker sem si morala življenje zakomplicirat z akvarelnim ozadjem ;-) Drži pesti, da se lepo posuši.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx