27. marec 2017

Voščilo v krogu

Še ena pomladna za ustvarjalko.
Ta je namenjena Danici, ki je praznovala marca.


Napis v krogu sem naredila s pomočjo šablone in mistija.
Sicer se mi je A na koncu malo odvihal
in ni ostal na mestu, ki sem mu ga namenila,
pa sem vseeno zadovoljna z odtisom.
Vmesni prostor sem zato zapolnila s sredico rože ;)
Iz istega kompleta je tudi zelenje.


Osrednji napis je izrez, zato tudi lepim voščilnico v Galerijo.
Odtis, napis, izrez in rumen krog sem barvala z 


Potiskan papir za podlago je iz Tedyja ;)
Zanimivo, da smo ga v kratkem času uporabile kar
3 ustvarjalke :)
Tudi Andreji in Majdi je prišel pod roke v istem času :D

Včasih mi jo Blogger malo zagode, 
pa včasih mu še pomagam ;)
V prejšnji objavi sem delila nasvet.
Mogoče ga niste opazile,
ker se objava na stranskem pasu ni osvežila.

15 komentarjev:

  1. Krasna je in super ti je uspelo odtisniti voščilo v krogu. Res fajn pride.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo ti je uspel napis v krogu, malce postrani "a" naredi voščilnico malce navihano :)
    Topla in sončna voščilnica. Naj bo takšen tudi tvoj dan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pomladna svežina veje iz tvoje voščilnice in odlično izpade osrednji okrogli del - malo kazi tista črka A:))) - sama nisem opazila, da je z njo kaj narobe:). Pri meni se velikokrat naredi, da je kaj postrani:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako je lepa. Všeč so mi barve in odtis v krogu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Če nebi napisala sploh nebi opazila tistega a-ja. Voščilnica je čudovito barvno usklajena in ta osrednji okrogli del je tudi meni nadvse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrhunsko si odštemplala napis. Če ne bi omenila, da je A šel po svoje, tega gotovo ne bi opazila. :-) Papir za ozadje je zelo lep.
    Sedaj pa grem gledat še tvoje starejše objave, ker sem v takšnem zaostanku, da me je groza...

    OdgovoriIzbriši
  7. Pomladna, sveža voščilnica in zelo mi je všeč, da si v krogu naštempljala napis in nato krog zapolnila z izrezanim napisom in vejicami. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaaaa ta lepotička je prišla k meni, polna pomladne svežine je je privzdignjena s stola. Človek ne more ostati ravnodušen, da ne bi naglas rekel " o hudo dobro narejeno" . Martina, hvala za to krasno voščilnico :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Wauuu. Krasno odtiskovanje 😆.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno ti je uspelo odtisniti napis. Lepa je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si uporabila mistija. Napis je TOP.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim, da ti je ostalo še malo papirja ;-))))
    Krasno ga porabljaš in mi delaš lušte :-)
    Voščilnica je čudovita - kot je zapisala Danica: Hudo dobro narejena. Se veselim sobote, Majda

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna je. Zelo lepo ti je uspel napis :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx