22. marec 2017

CRAFTalnica - enoplastna

Tokratni izziv pri CRAFTalnici je izbrala Lili.

Naloga je enostavna:
ONE LAYER

Izdelati je potrebno voščilnico le na osnovi
Nič plasti in prilepljenih okraskov.


Osnovo sem naredila z markerji,
ki sem jih pomazala po foliji.


Na posušeno podlago sem nato napisala voščilo.


Ker je bilo lušno packati, sem naredila še 2.


Pri tej sem za osnovo uporabila 
Papermania metalic brush markerje,
ki pa niso topni v vodi, zato je odtis tako zabrisan.
Bolj se bi obnesli Distressi.


Zadnjo pa sem pobarvala s spreji
in pošpricala z vodo, da so se barve razlile.


Na suho podlago sem embossirala
napis (zlato) in snežinke (belo). 
Lepim v Galerijo.
Pa bo moja škatla tudi vesela ;)

 

Poglejte še k  
AndrejiLiliTanji in Tini,
ter naši mesečni gostji Klarki.
Tudi Vesna iz Magic Craft Shop-a,
ki je naš mesečni sponzor,
se nam je pridružila.
Nagrado bi pa najraje kar sama obdržala ;)

18 komentarjev:

  1. o waw prav obe sta lepi, ampak ta druga je pa super lepa in v res krasnih odtenkih. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti izdelki. Vaje v pisavi so ti široko odprle vrata ustvarjalnosti - nič lepšega ni, kot perfektno ročno napisano voščilo. Enkratna pa je tudi zadnja. Ko ujamem ničlo pri polymer clay challenge, se tudi jaz lotim vaj iz pisanja. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kristina. Komaj čakam, da vidim kako boš pisala ;)

      Izbriši
  3. Vse so krasne. Ampak ta zadnja je pa top zaradi živahnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kako dobro si packala. Tudi ti pridno polniš škatlo. Super. Res le je lepa zadnja, ampak prva je pa moja zmagovalka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se lotila ničplastnosti in če ti po pravici povem, sem pričakovala ravno to, to tvojo čudovito pisavo. Krasne so!
    In glej glej, viroza še ni odšla .-) Lepo praznično voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fajn objava. Spet nova ideja, enoplastna, ki veliko pokaže. Virus še kar razsaja. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite enoplastne voščilnice. Pisanje ti gre res dobro od rok. Prava mojstrica si že. Pa ozadja narediš enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Z vsem spoštovanje do pisave na štampiljki ampak čez tvojo kaligrafsko pisavo ga pa ni....tole na prvi je vrhunsko lepo....tako ozadje kot pisava.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito je izpadlo. Zelo, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si packala in nato še vse skupaj ozaljšala s svojo pisavo :) Lepe voščilnice. Me pa nekaj zanima. Kako ti je uspelo, da se osnove zaradi barve in vode niso zvijale? Si jih dala ravnat? Kar precejšen izziva zame, saj nikoli ne delam direktno na osnovo. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta ozadja res ne potrebujejo drugega kot lep napis in ti to obvladaš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko sem videla temo, sem upala, da boš naredila svoj napis ;-) Čudovite enoplastne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoja pisava olepša vsako voščilnico, če je pa še podlaga lepa, je pa potem 2x lepo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sedaj imaš pa pisavo že tako izpiljeno, da je učinek enak štampiljki - odlična si:). Ob takem osebnem pečatu je "ena velika packa" povsem dovolj:))). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  15. Martina....prelepe so. Čudovita ozadja in zelo lepo napisano. Škatla bo prav vzhičena :-)))

    OdgovoriIzbriši
  16. ozadja so fantastična, ampak tvoja pisava pa še bolj!!! in hvala za nasvete, kako se tega lotiti!

    OdgovoriIzbriši
  17. Enoplastne voščilnice so kar zahteven zalogaj. :-) Tebi so vse tri vrhunsko uspele. Itak, da trznem na tvojo pisavo, zato mi je tudi prva v povezavi s krasno razlitim ozadjem, najlepša. :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx