7. december 2016

Božiček

 Majhna štampiljka Božička je pristala na voščilnici 10 x 10.


Nekaj rdečega kartona, malo eko papirja, pa malo barvanja.


Nekam sem morala še vključit znameniti ho-ho-ho.


Nastal je tris, ki ga prijavljam na Darjin izziv.
Enega pa na izziv pri AAA CArds - Christmas.


 Pa še Rudolf z značilnim rdečim nosom.


Kapico in nosek sem mu izrezala iz svetleče mos gume.
Tega pa prijavljam na izziva

23 komentarjev:

  1. Moi, hudo dobra štampiljka. A izdaš od koga je. Veliko pokaže in ni pretiranega barvanja. Krasne voščilnice si naredila. Zelo so mi všeč. Tudi jelenček se baha, saj si mu nadela lepo svetlikajočo kapo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata, žal sem pa tu bosa. To je ena prvih štampiljk, ki sem jo kupila in je zdaj nalepljena na CD škatli brez vsakega listka, ki bi nakazoval njen izvor. Še trgovine, kjer sem jo kupila ni več :(

      Izbriši
    2. Hvala ti za odgovor. Res je simpatičen.

      Izbriši
  2. Juhuhu oziroma jo ho ho kako je fino v veselem decembru, saj si mi ga polepšala s tvojim čudovitimi voščilnicami. Ta božiček je res super in prelepo si ga umestila na voščilnice. Hval ti za tris in seveda za sodelovanje na izzivu.Pa tale Rudolfek je tako prikupen. Super si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ho-ho-ho ... Res simpatičen motiv, primeren za voščilnice manjših dimenzij. Krasne so. Tudi Rudolf je prikupen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Po novem je ho-ho-ho-hofer :))) Lušno si opravila s temi Božički in jelenček s svetlečim nosom in kapo je tudi super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsi trije Božički so super, no, malo vodi prvi. Rudolf je pa res malo važen, ker se tako sveti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne Božičkove voščilnice. Rudolf pa je pravi maneken :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen tris samo tista s HO HO HO-jem pa zmaga. Tale rdeča svetleča moss guma pa tudi ni švoh....sem že razmišljala zadnjič, ko si jo kupovala , kje jo boš uporabila....ma jasno...RUDOLFOV NOS.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštni Božički in res je tisti ho ho ho zaključena celota. Rudi pa, važič, ko se mu nos tako blešči!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse ful luštne. Pa super barvna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ho,ho,ho, prav vse je lepo, se noski bleščijo in lička rdečijo. Božiček je svetoven v vseh verzijah, pa tudi Rudolfek ne zaostaja, saj mu želi biti podoben:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No vidiš Andreja, si tudi ti pesniška duša ;)

      Izbriši
  11. Ijej, kako so pa ti tvoji Božički simpatični! Vsi so mi enako všeč. Lušne mini voščilnice si izdelala. Jelenček je pa res pravi važič. Občutek imam, da je malo pregloboko pogledal v kozarec, ko se mu nos tako sveti. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. I love your cards making jolly Santa the focal point!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasne voščilnice so nastale :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako zelooo lepo, sem si zaželela, da jih srečam v živo!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  15. What a great group of Santa creations. Thanks so much for linking up and playing along with us at AAA Clean & Simple Cards Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  16. These are just adorable! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    OdgovoriIzbriši
  17. Super zbirka. Tudi štampiljka mi je všeč. Sem se pa sama ravnokar lotila manjših 10x10 voščilnic in moram priznati, da mi je všeč ta dimenzija ;-)

    OdgovoriIzbriši
  18. What a great set of cards! Love the way you played with one stamp. Thank you so much for sharing your card with us at AAA Cards Challenge. May the spirit of Christmas bring you peace and joy. - Sweet Kobylkin

    OdgovoriIzbriši
  19. Such a fun selection of cards. Love the red, white and kraft together.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx