19. avgust 2016

Dojenčica Tija

Tijina starša ta že dobila čestitko,
sedaj je na vrsti mala Tija ;)


Uporabila sem štampiljke Welcome baby in pa Mali čudež. 


Okvir sem izrezala s šablono Romantični okvirji
in ga podložila s 3D blazinicami.
Prav tako perilo, ki sem ga s ščipalkami obesila na vrvico.


Je pop-up čestitka in kocke pokažejo, da se je rodila punčka ;)
(no, kar se iz barve papirjev ne da sklepat :D
Ime sem odtisnila s Sophisticated script štampiljkami.
Ker pa mi beseda "dobrodošla" s to pisavo nekako ni bila všeč,
sem odtisnila kar angleško.
Slonček je že znan, body pa izrezan s šablono.

16 komentarjev:

  1. Uau,krasna voščilnica. Že zunanjost je tako lepo, potem pa še čudovito presenečenje v notranjosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si naredila to pop-up varianto. Vse se ujema v nulo. Zelo všečna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako prisrčna čestitka, na zunanji strani že da slutiti, da se je rodila deklica:), ampak dodelana notranjost to definitivno in zeloooo lepo potrdi:)))) Ta pop-up varianta je super:) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lušna zunaj in krasno presenečenja znotraj. Zelo ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prisrčna, nežna in še meni ljubi pop-up. Popolna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno leto imajo pri Tijini družini :) Že poročna za mamico in očka je bila fantastična, ta pa je še bolj. Zelo lepo si izdelala tudi notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  7. I, kako super ideja za pop-up so te kockice s črkami. Prva liga. :-) Prvo stran si zelo lepo okrasila z oblačili. Vse roza, za pupo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. o, kakšna cartika, tele kocke v pop-up so fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  9. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Naj se še tu zahvalim za tako lepo unikatno čestitko za mojo malo punčko. Vrjamem da bo mala Tija bila čez leta, ko zraste tako navdušena in vesela takih malenkosti, ki včasih pomenijo največ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca. Me veseli, da ti je všeč. Vem, da ceniš ročno delo, ker si tudi sama taka ustvarjalne dušica.
      Sama še zdaj hranim voščilnico, ki so jo narisali in dali moji mami, ko sem se rodila ;)
      Tako bo mogoče to tudi Tija shranila.

      Izbriši
  11. Očarala me je, sploh notranjost, tako domiselna…

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooh I love this card. The inside makes it all the more special. Thanks for joining in the challenge over at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita čestitka, tako zunaj kot v notranjosti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Kjutkano!
    Pa notranjost <3
    Super!

    OdgovoriIzbriši
  15. Popolna voščilnica, Izdelala si jo v nulo, zunaj in znotraj. Vse mi je fantastično.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx