9. junij 2016

Mr. & Mrs.

On je Mr. Right, ona pa ...


 Mrs. ALWAYS Right.
Tako pač je ;)


Ne vem več kje sem prvič videla to idejo.
Kakorkoli, sedaj je prišla prav,
saj sem hotela sosedu tudi narediti posebno darilo.
(Soseda je dobila to.)


Pisala in risala sem s flomastroma za keramiko,
ki sem ju kupila v Darilnici Klavdija.
Naj se še tukaj zahvalim Klavdiji za njen trud.


Darilo je poželo rafal smeha ;)

15 komentarjev:

  1. O verjamem, da je bilo dosti smeha...krasno in izvirno darilo. Sedaj bosta oba soseda lepo uživala v senčki, gledala beatles rožico-punčko in pila kofetek iz šalčk...čao

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa res super hudomušno darilo. Verjamem, da je bilo smeha, ampak, včasih pa je tudi malo res, a ne ?!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, meni je tudi ta ideja krasna in seveda drži :)))), super darilo je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni slabo biti tvoj sosed ali sodeda. :)
    Res hudomušno darilce, bo zagotovo ves čas v uporabi.

    OdgovoriIzbriši
  5. S tem pa se poponoma strinjam in odlična ideja in prav tako tudi izpeljana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo luštna sta lončka za kavo, super darilo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je uspelo. Tudi sama sem ju letos prvič delala in mi vzelo kar nekaj časa in energije, zato vem, da ni mačji kašelj. Če želiš osnovo za risanje na skodelice kakršno imam jaz (če seveda nameravaš še kakšno narediti), ti jo z vesljem pošljem. Moja izvedba: http://damchy.blogspot.si/2016/04/mrs-always-right-and-mr-right-skodelici.html. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi, hi, kako posrečeno. :-) Verjamem, da sta lončka požela salve smeha. Super ideja in super izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem prepričana, da ob pitju iz tako simpatično okrašenih lončkov, vedno veliko dobre volje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si porisala šalčki, napis je pa nadvse hudomušen in uporaben. Tudi jaz sem ga že nekje videla.
    Verjamem, da je bil sosed nadvse navdušen in da žena z veseljem postreže kavo v takšnih lepotičkah ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zabavno in domiselno darilo, pa kako lepo si vse narisala in napisala. Lep spomin bosta imela na sosedo:) Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi, hi, res dobra ideja in še kako res je :) Fantastična lončka in super darilo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx