29. april 2016

Vrtnice za srečo

Pri Jennifer sem spet videla zanimivo tehniko.


Obrobe vrtnic sem najprej 
vroče embosirala s prozornim prahom,
nato pa na sredo dodala Perfect pearls prah.
Seveda sem ga "prilepila" z Versamark blazinico.
Te Tinine vrtnice so kot nalašč za to tehniko.


Napis sem z belim prahom vroče embosirala na paus papir,
del pa sem ga izrezala s šablono.


Na tej fotki se vidi, kako se vrtnice lepo svetlikajo
in imajo tak kovinski lesk.


17 komentarjev:

  1. Jap, kar, verjemite ji....vse je čista resnica...samo ena stvar je še....v živo je vse lepše. Hvala ti Moi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Še ena ideja, ki jo zagotovo moram "ukrasti" :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jap, pri tebi je vsakič nekaj novega. Tale je prav superska, všeč mi je ta kovinski lesk.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet noro lepa rdeča barva, ki še bolj zasije s Pearl vrtnicami. Tole idejo si bom pa kdaj izposodila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna krasna ideja in pa voščilnica je seveda fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, še ena fantastična tehnika in prekrasen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kakšna super ideja in res pride zelo lepo do izraza. Tudi embosiran napis na paus papir mi je krasen. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja in čudovita izvedba :-)
    lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si naredila. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super so te vrtnice in fajn tehnika, za sprobat. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. res zanimiva tehnika, ki daje odličnost svojemu liku-vrtnici. zelo lepa.še lepše pa ,da si razveselila z njo svojo prijateljico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Elegantno tole izpade. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna ideja, ki zelo lepo pride do izraza :-)) Voščilnica v rdeči je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sploh ne bom šla gledat filmčka, ker vem, kam to vodi. :-) Voščilnica je preprosto čudovita.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx