21. april 2016

Rumena roža

Idejo za to čestitko sem dobila pri ustvarjanju teh.


Tokrat izreza nisem uporabila kot maske,
pač pa sem ga obrnila.


Ker podlage nisem želela preveč zakriti,
sem uporabila le trak z napisom (Mavelu)
in rožo z listi (Marianne Design).


Prijavljam na izziv:

14 komentarjev:

  1. Lepo ozadje, ta modrina me spominja na morje. In roža ter napis sta ravno prav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako simpatično in uspešna se sprehajaš iz enega na drugi navdih:) in vse kar narediš je super. Lepo modrino osvetli in ogreje rumeni cvet:) - lepo. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Res krasna voščilnica. Tudi meni je ta modrina zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čeprav ni lokvanj, me spominja na ta cvet na kakšnem podeželskem ribniku. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa. Rumena roža prav poživi vse skupaj. Ozadje je tudi krasno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen efekt… zelo mi je všeč in lepe barve si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno ozadje, rumena roža pa lepo poživi voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna modro rumena kombinacija. Tole ozadje treniram že odkar sem videla tvoje prejšnje lepotičke. Enkrat bo zrelo za objavo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako je krasna v modri in rumeni :-)) Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Morje, sonce....dopust. Lepa kombinacija barv in postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo mi je všeč perlast videz ozadja. In rožica je tudi takooo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepe barve, voščilnica kar zasije.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna je. Tako lepo ozadje. Rumeni cvet pa ga samo še poudari.

    OdgovoriIzbriši
  14. zelo lepo, ko preizkušaš nove tehnike in izmljaš nove postavitve. res je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx