18. februar 2015

Kuverta čestitka

Nov izziv v CRAFTalnici
in sicer

Sama sem si pomagala s šablono za izdelovanje cvetov.
V notranjost sem prilepila mini polperlice,
ki sem jih prejela kot darilo od Marine.


Prvič sem delala kuverto čestitko. 
Najprej sem hotela s cvetovi okrasiti cel rob,
pa mi ni bilo preveč všeč.


Zato sem jih postavila kar na špic kuverte,
ki se zapira z magnetom,
rob pa sem okrasila s čipko.
Vejice sem izrezala s šablono in uporabila samo liste.


Rože na kuverti sem izdelala iz papirja,
ki sem ga prinesla iz Kitajske
Je zelo tanek papir, 
zato sem vzela 2 izreza in kombinirala barve.


Na sliki so kombinacije rdeče (temne in svetle) in roza.


Poskusila pa sem tudi filc in ga zelo lepo izreže.
Živo rdeča roža na lesu je iz njega.

Ni pa potrebno imeti šablone, 
saj lahko tudi ročno izrežemo spiralo,
iz katere se naredijo take rožice.

Naredila pa sem še nekaj drugih rož.
Vrtnice s scalop puncherjem (te so večje).


Z MS puncherjem za hortenzije pa manjšo vrtnico.


Pokukajte še k Lili in Andreji.

Za napis sem uporabila Tinino šablono,
zato jo lepim v galerijo.

22 komentarjev:

  1. Krasno si pokazala, kako je možno na različne načine ustvariti cvet. Mislim, da se tega še nikoli nisem lotila. Izziv je zagotovo zanimiv in ti si se krasno spopadla z njim. Kuverto si naredila v lepi kombinaciji papirjev in čipke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite vrtnice...sama se jih večkrat poslužujem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala,da si nam pokazala,kako se na različne načine lahko izdela cvet.Zanimiv izziv,ki se ga bo vsekakor splačalo izkoristiti.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita
    krasno sestavljene in narejene rožice
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne so tele tvoje rožice - čisto vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  6. A jst dobro vidim, da si tudi filc sprobala :)
    Upam, da ga kmalu uporabiš tudi na čistitkah ;)
    Sicer pa zelo lepo.
    In super, da si v istem postu pokazala več različnih rožic. Pridna

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit izziv ste izbrale in tvoja kuverta je krasna... všeč mi je zapiranje z magnetom, jaz sem do zdaj zmeraj uporabila trak ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Res sem bila presenečena, da si naredila kuverto. Pri tebi jih še nisem vajena, a vse je 1x prvič kajne?
    zelo mi je všeč, kako si nam nanizala ideje kako še lahko izdelamo ročno izdelane cvetice. Všeč mi je, da se da s prvo šablono izrezat tudi filc...mogoče si jo nekega dne kupim za moje filanje ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Papir je res krasen <(mimogrede, zanimiv opis tvojega obiska Kitajske, še zdaj mi gre na smeh opis velikosti Kitajcev "meter in žiletka".)
    Krasna kuverta, izbrane barve, rožice pa enkratne, vse. Še dobro, da si pokazala, da se da tudi z luknjačem narediti čudovito vrtnico..hvala , bo prišlo zelo prav.
    Samo eno vprašanje imam...s kom pa nalepiš magnetek na papir, ali ga pokriješ tudi s plastjo papirja, da se ne odlepi takoj? Meni velikokrat pade dol, pa ga lepim z močnim Scotch (zelenim) lepilom???
    Izziv je pa krasen, to bo rožic za cel travnik, pomlad bo še prej prišla. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, nalepila sem ga pod papir. To je pri tej čestitki-kuverti enostavno, saj sta 2 plasti. Drugače pa so ti magneti kar močni in verjetno jih ne zadrži nobeno lepilo ;)

      Izbriši
  10. Všeč mi je izziv, rožice imam rada, ravno tako kot metuljčke. Prelepo si se potrudila za izziv, veliko prikazala, povedala, kuverta pa je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepa kuverta, z vsemi dodatki je izredno bogata. Lepa rožica in hvala, ker si predstavila še ostale "male skrivnosti" izdelovanja:)
    Lep pozdravček, Andrea V.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz sem pa šla malo na Kitajsko in se nasmejala tvoji osvajalski pozi in meter in žiletko visokom domačinom. :-))
    Zelo lepe in raznolike rožice si izdelala. Kuverta mi je všeč. Krasen cvet. :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Moi, super si se spopadla z zanimivim izzivom. Všeč mi je, ker si predstavila še punčerje, s katerimi si delala rožice.
    Voščilnica - kuverta je zelo lepa. Dobro si se spomnila, da jo zapiraš z magnetkom.

    OdgovoriIzbriši
  14. uau kako lepe rožice si izdelala! kuverta pa je z njimi prav nekaj posebnega. lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala za navdih in krasne rožice. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  16. Ideja z magnetkom je res krasna!
    Zelo všeč mi je tvoja kuverta in predvsem izbor papirja.
    Rožice pa so naravnost čudovite!
    Hvala, ker najina gostja CRAFT-alnice :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Fenomenalno kuverto si ustvarila! Hvala za opis različnih opcij kako lahko naredimo cvetove - take ideje vedno pridejo prav. Tole z magnetom pa moram še sprobati.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovite rožice si naredila. Izredno lepa je kuverta. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Prelepa kuverta in lepe rožice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx