7. januar 2015

S5 gumbki

In spet sem tukaj.
Tokrat za odsotnost ne smem kriviti svoje muze,
saj sem nekaj ustvarjala, kolikor je pač dopuščal čas.

Se namreč selimo v hiško 
in sedaj bom tudi jaz imela svojo ustvarjalnico.
JUPIJEJ!
Komaj čakam ;)

Lanska novoletna darilca so bili gumbki za srečo.
Ta Marinina štampiljka je res tako prikupna
in kar hitro se mi je porodila ideja.



"Zašila" sem jih kar na tag Najlepšega para 
in na hrbtni strani dodala še Tinino voščilo.

Malo večje darilo pa so bili domači široki rezanci ;)
Tokrat ne iz polimerne gline ali papirja, 
pač pa taki pravi, za pojest ;)


Prazniki so minili kot šus, sicer delovno, 
samo v veselem pričakovanju novega.
Tako tudi kidat snega ni bilo težko, 
čeprav se je potem oglašal moj križ ;)
Interneta še nimamo, 
zato sem veliko vaših objav prešpricala 
in jih bom poskušala počasi nadoknaditi.

Verjetno bom še tu in tam mrknila, 
zdaj vsaj veste kje sem ;)
Blog pa se ne seli nikamor in ostaja tukaj ;)

Vsem želim VSE DOBRO v novem letu.
..
dodano 8.1.2015
Skoraj bi pozabila prilepit tage 

18 komentarjev:

  1. Oooo kakšni lepi rezanci in verjamem, da so zelo slastni! Voščilnice so tudi zelo lepe. Vse dobro ti želim v novem letu. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Taka darila so najlepša sploh za ljudi, ki znajo to cenit (upam, da imaš takih čim več), če ji pa spraviš še unikatno vrečko...nimaš lepšega. Lepa darila si pripravila. Me veseli tudi tvoja selitev v SVOJO hišo in svoj rumpl boš imela....tudi to je neprecenljivo. Imaš zelo lep vstop v novo leto, naj tako tudi ostane. Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za nov dom. Naj ti bo v njem toplo in naj v tvojem kotičku,nastajajo še naprej tako čudoviti izdelki kot so do sedaj.
    Tvojih rezancev bi bila tudi jaz zelo vesela.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu bravo, čestitke za vse novosti in seveda za čisto tvojo ustvarjalnico :-) Darilo je pa super, tudi jaz sem si lani kupila čisto novo pašta mašino, da bom delala domače rezance in testenine, ampak dlje kot do prenosa pašta mašine na polico v shrambi nisme prišla :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za nov dom. Naj bo srečno in ustvarjalno tudi na novi lokaciji! Super ideja za darilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi tebi vse lepo v novem letu in veliko veselja v hiški in v tvoji ustvarjalnici! :-)) Všeč so mi tvoji gumbki za srečo, rezanci pa so izvirna in vrhunska ideja za darilo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit začetek leta, čestitke za selitev ;) lepa darilca si pripravila ;)
    Srečno, zdravo in ustvarjalno 2015 ti želim-a!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi tebi želim vse dobro in predvsem veliko lepega ustvarjanja :-))
    Krasni izdelki so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa darilca...tudi tebi vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čisto razumljivo, da si zanemarjala ta blog, saj je selitev v nov domek nekaj najlepšega. Naj bo čim manj stresno in juuuupiiii za tvojo ustvarjalnico.
    Lahko napišem, da sem počaščena, ker sem dobila gumbek za srečo. Široki (no, ne tako široki :)) rezanci pa čakajo na kakšen poseben dan, da jih preizkusim :)
    Vse dobro in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Se ozadje si prilagodila novim izzivom in jaz sem zelo zelo vesela, da se boste preselili v hisko in bos imela svojo ustvarjalnico. Naj gumbki za sreco le-to prinesejo tudi vam. Rezancem pa ta vikend ne uide, da padejo v krop :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem zelo vesela zate oz. za vas in vam želim nestresno selitev in veliko. veliko lepih trenutkov tako v novi hiši, še posebej pa v tvoji ustvarjalnici. Zabavno mi je pa, da sva obe imeli podobno idejo...jaz sem tudi delala tagce ( ponavadi jih ne) le brez gumbkov ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam za vse lepe želje. Res sem vesela, da vas poznam, pa čeprav nekatere samo virtualno in preko izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepa darila, taka doma narejena so najboljša. Gumbek za srečo pa vedno prav pride. Veselim se s teboj novega kotička, to je veliko vredno, da ti zvečer ni potrebno pospraviti,ampak te vse lepo počaka.
    Se mi pa zdi, da se nam dogajajo podobne stvari. Tudi jaz sem začela z domačimi rezanci koncem lanskega leta in so jih vsi sprejeli z odprtimi rokami.
    Želim ti vse dobro v novem domu in tvoji novi ustvarjalnici in naj ti mašince, take in drugačne, uspešno "laufajo".
    Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  15. Vav prelepa darilca...sploh domači rezanci bi meni šli v tek, hvala bogu za mamino domačo kuhinjo, ki da vedno tudi kaj za domov :)
    Veliko lepih trenutkov v novem domu in v novem ustvarjalnem kotičku!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Martina!!!!...čestitke ob selitvi! Naj se iz vašega dimnika na veliko kadi veselje in sreča!!! Tvoja darila so mi pa zelo všeč...ljubka in slastna! Hvala tudi tebi za lepe želje.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke ob selitvi v novi dom in kar je najpomembnejše - za tvoj in samosvoj ustvarjalni kotiček, kjer lahko vlada ustvarjalni nered oz kakor te bo volja. Ne pa da hitiš pospravlajti mizo, da bo lahko kosilo postreženo :P. Ideja za darilo ej izvrstna, sploh ker si darilce pospremila na pot s tako čudovitim srečnim tagcem :).

    OdgovoriIzbriši
  18. Pripravila si zelo izvirna darilca ;))) Uživaj v svojem novem kotičku!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx