25. januar 2015

Prvi rojstni dan

Naš ljubljenček danes praznuje prvi rojstni dan.
Dobil je svojo torto,
ki sta jo z Lenčo zmazala v trenutku ;)


Ker sem potrebovala čestitko na hitro
in ker ni bilo veliko časa za izdelavo, 
sem si spet pomagala s Pinterestom.

Kužka sem delno izrezala s šablonami in puncherjem, 
delno pa na roko.


Paki, še na mnoga leta skupaj!

13 komentarjev:

  1. Vauuu, kako čudovito :) Vse je zelo natančno narejeno in tale psiček je zelo luštkan ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo si se potrudila za vašega Pakoja. Če je tako ljubek, kot je kuža na voščilnici, potem se imate res fajn.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse pohvale za pasjo voščilnico - fenomenalna je :)! Čestitke tudi pasjemu nagajivcu za prvi rojstni dan

    OdgovoriIzbriši
  4. Je že eno leto? Kako čas beži... Voščilnica je super lušna. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. iiii...kkao simpatično :) Pakotu pa vse naj, naj, naj...<3

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je najprej padlo na misel....a je že eno leto??? saj si samo par objav nazaj pisala o novi pasji pridobitvi. Vse najboljše vašemu kužku, za voščilnice pa mu le prišepni, naj jih lepo zbira in čuva, ker je čudovita. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše Pakotu še z moje strani :) Lepo voščilko si mu naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. ijeh, kaki srečko je vaš Pako. Tako lepo viščilnico, pa še torto je dobil. Suepr si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  9. iii kak je luštkana...čestitke kosmatincu :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa čestitka in kuža je res srčkani,lepo si ga naredila
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. oo kako je cute kuža. Lepo si ga naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooooo kako cart voščilnica in mali kuža je takoooo simpatičen.
    Hhmmm...še kost si mu izdelala ;))) Srečko!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx