18. januar 2015

6

18. januarja 2009 sem napisala prvo objavo  ;) 
In zdaj že 6 let (bolj ali manj) redno blogam.


Vesela sem, da sem tukaj našla in 
spoznala veliko pozitivno mislečih ustvarjalnih dušic,
ki mi s svojimi objavami polepšajo dan.
(Upam, da ga tudi sama komu ;)

Kot se za take obletnice spodobi, 
podarjam bonbonček,
ki pa naj zaenkrat še ostane skrivnost.

Čas za prijavo je do sobote 24.1.2015,
rezultate žreba pa bom objavila v
ponedeljek 26.1.2015.

In kaj morate za to storiti?
Samo pustite komentar in mi povejte 
katera moja objava se vam je najbolj
vtisnila v spomin in zakaj.
Ne bo težko, kaj?
;)

Upam, da bomo še dolgo skupaj,
pa čeprav z nekaterimi samo virtualno.

23 komentarjev:

  1. O, čestitam! Šest let je že veliko let bloganja. Veliko lepih stvari si naredila v tem času, izdelke nesebično pokazala in vsaj meni mnogokrat v veselje in navdih. Se spominjaš svoje pravljične škatlice z gobicami? Mala pravljična umetnina. Če se že moram odločiti, katera objava mi je najljubša, potem je to ravno ta s škatlico :) Hvala, ker podarjaš bonbonček, z veseljem se postavim v vrsto zanj :)) In še na mnoga leta ustvarjanja, ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za tako lepo številko, kar deliš svoje kreacije z nami! 6 let res ni malo, sploh ker vedno dodelaš v nulo svoje izdelke, v njih vložiš svoj bit in jih na blogu pospremiš z lepo spremno besedo, V spominu mi je najbolj ostala tale tvoja objva: http://moi-chezmoi.blogspot.com/2014/03/teden-ustvarjanja.html, saj si me očarala s posnemanjem narave - originalno je izpadlo :). Uživaj v ustvarjanju še naprej, jaz pa oblubim, da bom še kukala k tebi in cedila sline ob izdelkih :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Roza ogrlica - roža in zapestnica..definitivno ta se me je najbolj dotaknila in to zato, ker jih tudi sama delam ampak tvoja je bila lepša. Med novejšimi objavami je pa Tinina hiša kot vabilo...nekaj posebnega, pa še zato, ker pri nobeni nisem zasledila, da bi poslala obvestilo ob spremembi naslova v taki obliki,... še bi se našlo precej stvari, pri kateri sem ali pa bi rekla WAW, to je pa dobro. Čestitke za 6 let...dolga doba. Še veliko ustvarjalnih in blogerskih let ti želim še veliko WAW izdelkov naj pride izpod tvojih rok. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam za šesto svečko.
    Ker se rada lotim barvanja, ne morem mimo tvojih krasnih voščilnic s Hanglar & Stanglar štampiljkami.
    Obilo veselja ob ustvarjanju. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke!! To je pa že kar dolga doba. Meni se je najbolj vtisnila v spomin tvoja objava s "card in a box", ki sem jo še isti dan realizirala. Lepe stvari ustvarjaš. Le tako naprej. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, vsega spoštovanja vredna obletnica. :-) Čestitam. Med tvojimi objavami je težko izbrati najljubšo. Mene je inspiriralo vrteče kolo, koledarček, ki sem ga morala takoj tudi sama narediti. :-)) Lepo imaš urejen zavihek z navodili, kjer večkrat brskam. Tvoje fotografije pa so vrhunske. Še na mnoga blogerska leta! :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskrene čestitke za šesto leto bloganja.
    Mene pa spominja objava ogrlice, ki mi je takoj osvojila srce :)
    Zdaj pa jo tudi z veseljem nosim, se mi poda k uniformi :))
    Tudi ostali izdelki so mi zelo všeč.
    Želim ti še in še in še ustvarjalnih trenutkov.
    papa Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke ob šestki, kar ni tako malo! Postavila si nas pred težko nalogo, saj si naredila ogromno čudovitih stvari. Nemogoče je reči "tole", ampak meni je še vedno top škatlica Gobice iz polimerne mase iz leta 2013. Le tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke, v šestih letih se že lahko pripeti, da človek vzame "blogerski" dopust, pomembno je, da si še tukaj in vedno s svežimi idejami ter izdelki.
    Kar nekaj tvojih izdelkov mi je zelo zelo všeč, pred kratkim sem pregledovala shranjene fimo ideje in našla sem fotografijo tvojih uhanov v obliki buče. Zadnje čase pa sem se navdušila nad obeskom v raku tehniki, ki je zares fantastičen.
    Veliko ustvarjalnih užitkov, navdiha ter krasnih izdelkov še naprej.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za tako lepo obletnico:) Ko se občasno sprehodim med tvojimi objavami, bi se težko odločila, kaj mi je bolj všeč. Vse imaš narejeno tako v nulo, da se sama sebi ne zdim poklicano, da bi presojala. Ker pa sama ne delam nakita, bi lahko rekla, da je nakit nekaj zelo posebnega in mi je spet - všeč vse. Sama še nisem dopolnila "eno ustvarjalno leto", tako da upam razumeš, da sem še "zelena".
    Še na mnoga ustvarjalna leta:)), pozdravček Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za tako lepo številko, naj bo še čimveč takih... lepe izdelke ustvarjaš, meni je zelo lepa Roza pentlja za izziv na Craftalnici, ki je namnjena ženskam.. tudi škatlice so mi zelo všeč.. ampak če moram izbirat je roza moja izbira. :) lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke! Prelepo te je spremljati in seveda mi s svojimi objavami polepšaš dan. Težko je izbrati najboljšo objavo, a mene vedno prevzamejo tvoji izdelki, ki jih nameniš svojim fantom, predvsem rojstnodnevne umetnine. Veliko ustvarjalnih užitkov še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  13. 6 lez že!!! Ja, lepa doba in predvsem se ob teh letnicah vedno zamislim, koliko enih objav, izdelkov in truda ter ustvarjalnih idej stoji za tem. Poleg tega, pa se je res napletlo toliko enih prijateljstev. Čestitke in na še veliko ustvarjalnih let. Ko sem se takole zamislila o najljubši objavi, mi je naprej prišel na misel tisti LO z Londonsko tematiko za Nika. Čeprav je težko takole določiti eno samo objavo :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke za 6 let, letos greš v prvi razred ;-). Rada pokukam k tebi, tvoje barvanje kombiniranje, nakitkarsko ustvarjanje...vse mi je všeč. Ampak tale objava je tista, ker sem tudi v živo pregledala vse dele in delčke :-) http://moi-chezmoi.blogspot.com/2012/02/za-okroglo.html#more

    OdgovoriIzbriši
  15. Naj ti najprej čestitam za 6 let čudovitega ustvarjanja.Lepo je prihajati na obisk k tebi in tvojemu blogu.Vedno znova in znova me navdušiš z izdelki,v katerih je skrito toliko ljubezni in sanj.
    Vsi izdelki so zares nekaj posebnega,še posebej pa se mi je vtisnil v srce nakit v objavi z naslovom Modrina rože za posebno priložnost.Tako lep in nežen nakit....preprosto čudovito!!!
    Draga Moi....tudi v prihodnje ti želim,da bi še naprej ustvarjala s srcem in dušo :)
    Pozdravček,Urška

    OdgovoriIzbriši
  16. Najprej čestitke za obletnico. Veliko tvojih objav se mi je vtisnilo v spomin tako, da je odločitev res težka. Vsekakor so mi najbolj všeč verižice iz bučk. želim ti še veliko lepega ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  17. Moi, čestitam za šest ustvarjalnih let (verjetno jih je bilo že veliko več), ko te lahko spremljamo preko tvojega krasnega bloga. Naj jih bo še veeeeliiiiko - objav in let.
    Hm, izbrati to, kar se mi je najbolj vtisnilo v spomin, je kar težka naloga, saj imaš krasne stvari. Morda voščilnica s hiško, ki je našla dom pri meni.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitam za 6. obletnico bloganja in vse čudovite izdelke. Kar težko je izbrati najljubšega, saj so prav vsi lepi in nekaj posebnega. A ker se sama trenutno mučim z barvanjem in si želim, da bi kdaj znala barvati kot ti, bi kot najljubši izdelek izbrala objavo z naslovom Zvezde, kjer si tako čudovito pobarvala Tildo. Všeč pa mi je tudi, da si ji dodala nosek in usta. Ko moji hčerkici barvata Tildo, ji tudi vedno dorišeta usta, mene pa spomnita, da sem pozabila nanje :)
    Vse lepo in veliko ustvarjalnih idej še naprej.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  19. Iskrene čestitke za zavidljivo številko bloganja. Pri tebi sem večkrat na obisku, a žal do sedaj nisem mogla komentirati. Sem pa zelo vesela, da bo sedaj možno ;) Pred kratkim sem videla tvojo objavo čudovite voščilnice na temo Londona, ki mi je služila kot inspiracija za voščilnico za sodelavko - objavim jutri.Še veliko tovrstnih obletnic ti želim tudi v prihodnje, kajti lepi je prihajati k tebi.

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  20. Iskrene čestitke za 6 let bloga, to pa ni kar tako. Od kar te spremljam, mi je najbolj v spominu ostala objava Hiška, s katero si me tako navdušila, da sem takoj naročila štampiljko. Še veliko ustvarjalnih let na blogu ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  21. Oj Moi....6 let že imaš? Joooj...zelo lepa doba bloganja! Čestitke seveda in da nas boš še naprej razveseljevala s prekrasnimi objavami in izdelki. Veš, meni so prav vsi tvoji izdelki fantastični, ampak očarana sem bila nad ogrlicami v raku tehniki ;))) Tetka jo z veseljem nosi.
    Draga Moi....še na veliko objav!!!! Jana

    OdgovoriIzbriši
  22. Vauuu, 6 let bloganja je pa kar veliko:) ČESTITKE ! Res se je bilo težko odločiti ketera objava mi je najljubša, vendar mi je v spominu najbolj ostala Še 1x London :) Zakaj ? Tako lepo okrašena in enostavno čudovita :)
    Še naprej tako lepo ustvarjaj !
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  23. Vau! 6 let že... Čestitke! V teh 6 letih si nam pokazala veliko lepega. ;) V zadnjem časi mi je v oči najbolj padla voščilnica z zasneženo hiško, verjeto zato, ker imam tudi sama rada takšne barvne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši