21. april 2014

Lila knjiga

Za prijateljico, ki ima rada lila.



Da si bo lahko zapisala pomembne stvari, ki so se ji zgodile.


Tudi notranjost je okrašena.


Nekaj notranjih pregradnih papirjev


In še zadnja stran.


Upam, da ji bo všeč.

21 komentarjev:

  1. Vauu, čudovita je! Notranjost je videti prav bogata, da o platnicah ne govorim, Koliko drobnih in čudovitih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wau, zelo lepo. Dober izbor barve in super opremljena z detajli.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Super detajli in zelo lepa barva :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Da ni to za Dodo, ona obožuje to barvo. Sicer za kogarkoli, super je.

    OdgovoriIzbriši
  5. totalno krasna! všeč mi je kako lepo si jo okrasila, pa barva je tudi meni zelo všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Eno obdobje sem bila čisto v lila in še vedno mi je všeč. Potrudila si se z zunanjostjo in notranjostjo. Super lila knjiga.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna knjigica, sploh detajli v notranjosti so mi všeč, jo naredijo še bolj posebno in osebno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je ;) to pa je bilo veliko dela, prijateljica bo navdušena ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. wow, kako zelo lepa pozornost. prekrasna je !!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna je.Vjerujem da će joj se jako jako sviđati.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  11. Prepricana sem, da ji bo vsec, saj si ji zelo lepo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuuu,kakšna lknjigica!!! Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vauuu koliko detajlov ... napiši nam odzviv srečnice, ki to krasoto prejme :o)

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Če ji ne bo všeč, lahko mirno pošlje meni :-) Čudovita je. Detajli so v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Moi...čudovita je in res zelooo lepe barve...Notranjost pa si krasno dodelala...Prijeten petek ti zelim, Jana

    P.s. Še imaš tiste čudovite verizice na zalogi :) :) ?

    OdgovoriIzbriši
  16. Vau prekrasna knjigica, prejemnica bo več kot navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  17. Neverjetno je lepa! Že samo videt vse te drobne lepe detajle, kako lepo jih je bilo šele dobit v dar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx