13. december 2013

Enkratne

V Janjinem bonbončku je bilo polno embosiranih papirjev z raznoraznimi motivi. 


Pred temi imam kar neko strahospoštovanje, saj jih nekako težko umestim v čestitko.


Pa je lahko tako preprosto.


Embosiran del sem osenčila z distressi, ...


dodala napis (Papertray ink, Najlepši par), ...


nekatere dele povdarila z okrasnimi kamenčki, ...


druge s tekočimi bleščicami, ...


nekaterim dodala še trak in mašnico, ...


in čestitke so gotove ;)


Kako se vam zdijo?

(Aja, enkratne pa zato, ker nimam več takih embosiranih papirjev ;)

13 komentarjev:

  1. Tudi jaz se kar drzim nekako vstran od embosiranja in tudi tovrstne srajcke niso ravno mnozicno zastopane med mojimi materiali. Nekako se znajdem z njimi. Ampak ko pa takole gledam pri drugih, mi je pa vedno vsec. Sploh te z razlicni snezinkami in v modro-belih odtenkih se mi dopadejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ker so takšni papirji že sami po sebi dovolj bogati, ne potrebujejo dosti dodatkov. Kar si ugotovila tudi sama :) Takšne voščilnice so res preproste, a kljub temu bogate. In enkratne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo in domiselno ti je uspelo. Tudi sama sodim med tiste, ki ne vem kaj bi z njimi. Vse kar skombiniram, mi nekako ni všeč. Že same po sebi so tako polne, da je težko še kaj dodajati. Tebi je zelo lepo uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Strinjam se z Vladko in Heleno. Mislim, da samo dveh od videnih embossing srajčk ni v mojem predalu, tako da jih sama večkrat uporabim, predvsem si pomagam z valjčkom, preko katerega barvo nanesem samo tam kjer želim. Dala si mi navdih, s svojimi čudovitimi voščilnicami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo dobro si se znašla in kombinirala embosirane papire z raznimi dodatki in nastale so enkratne voščilnice
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo in veselo delujejo :o))) In prava lušna družbica so :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa družbica enostavnih in vendar čisto posebnih voščilnic je nastala. Super si se znašla z minimalnimi dodatki. Meni so zelo všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. meni so tudi všeč, ker so zelo preproste in učinkovite. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Preproste z nekaj malimi dodatki, malo senčenja, take tipi top. Zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo lijepa kolekcija. Svaka je posebna na svoj način.
    LP, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  11. O, Martina...tako lepa kolekcija! To bo pa res veliko razveseljenih ljudi! Joj, embosirani papirji...pri meni je to kot vzorčni papir. Obožujem jih in potem ne vem, kako jih skombinirati z ostalim...

    OdgovoriIzbriši
  12. Martina, hvala še enkrat! To je res krasen, eleganten komplet.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx