31. oktober 2009

Božične voščilnice in kako izdelati božično zvezdo

Še nekaj božičnih voščilnic je nastalo. Veliko je še polizdelkov, pa se nikakor nočejo same končati in čakajo, da jih jaz ;)

Če hočete iz izsekanih listov narediti božično zvezdo (kot je na moji voščilnici) je najbolje, da si izdelavo ogledate tukaj ;)

7 komentarjev:

  1. oooo, krasna je tale božična zvezda. Si moram kar shranit tale tutorial. Hvala. Dobro izgledati ti dve čestitki.Mi je všeč tudi ta smrekica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super luštne :) mi je pa zeloo všeč štempelj božička :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse naj, naj, naj ...

    naj ti rožce cveto, naj ti ptički pojo, vse najboljše draga moi, vse najboljše zateeeeeeee :o))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Preprosta in vsaka zase prekrasna! Hvala za božično zvezdo!

    OdgovoriIzbriši
  5. lušne so vsaka zase. tale ideja o božični zvezdi mi je pa zelo všeč...predvsem ker imam tud tole štanco-listek :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ena lepša od druge.Težko se odločim, katera je najlepša.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx