21. februar 2009

Reci verifikaciji ne! (Say no to Word verification)

Pri Bev sem prvič opazila Say no to Word verification.




Ker se mi zdi ideja smiselna, sem jo tudi sama uporabila.

Tista verifikacija se mi ne zdi toliko potrebna, saj je prvič zamudna in drugič tako lahko kot moderatorke svojega bloga "počistimo" nezaželena sporočila.

Upam, da ne bo nič narobe, ker sem si "sposodila" to sliko.


2 komentarja:

  1. Moi, a jaz si to lahko sama naštimam?
    a boš malo razdelala, kako ta stvar deluje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda lahko ;)

    Pri zavihku (mapi) Nastavitve izbereš Komentarji in pod vprašanjem "Želite prikazati preverjanje z besedo za komentarje?" izbereš NE.

    lp moi

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx